wo

yoyoyoyo whezee ejSJUUUKASTE ssså varit full rulle från ttp 2 juni. åka till växjö till katis examen. stolt lillasyster <333 så coolt att hon jobbar på rmv? lavio. starstrucked!!!!! för tt sen samma dag pka hem igen för att sen dagen efter åka till polen(kom med halsfluss o va sjuk lol) o va där i över 1 må(och LOL igen att jah blev inlagdd det var så kul att va på akuten o åka ambulans best time of my life asså) ???? för att sen åka HEM TILL SVERUGE OCH PKA TILL ROOOOTS orkar ej asså gråter när jah tänker på det okej hejdå men asså från att bygga massor, dekorera <33333 min specialare, och fixa massa. till att se en färdig festival o när besökarnkom va d jobbigt ba ni förtjänar ej detta ok lol skoja hahaah fast nä :ppp


de va så kul asså LIRERALLY best time!!!! fastän visst jag var sjuk hela veckan och jobbade iprinxip hela tiden fast inte när jag sov (vad är sömn sov typ 1h/dag #stabilt :)))) åh asså guys ni anar ej orkar faktiskr inte prata om d mer här har ni bilder vsg


godnatt elr godmorgon Med vänlig hälsning, remus lupin (skoja det e ju jag karo här haha!!!  jag e ju ingen varulv elr med i fenixorden elr gift med tonks. fastän det hade ju inte varit fel heller hon e inte helt dum hon ;)))) 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

cutcopy.blogg.se

*rappar* yo swggalucious is ma name and i love anime (det rimmade ok) prank no i dont but maybe yes. food is ma love and my life and u cant stop me ok watö. vad händr. jag råkar vara 22 vet nt vrf. #finatallrikar #levandeljus va ska man görA+??

RSS 2.0