"valborg"

det är så överskattat, drf var de jävligt skönt o avdramatisera det hela. flytten skedde undet förmiddagen. sedan hängde jag med Josse och sen på kvällen var jag bjuden på middag, oehört mysigt fastän min mensvärk och tandvärk var på typ 1000 hahaha 

oke glömde ta "före o efter-bilder" så efter bilden får duga (denna togs i söndags dock haha) 

ett monument (felstavat men jaja) 

eftersom de bilderna jag tog blev suddiga snor jag en bild från berna som hon tog hahaahaha #fail

ja så de va min valborg, <333



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

cutcopy.blogg.se

*rappar* yo swggalucious is ma name and i love anime (det rimmade ok) prank no i dont but maybe yes. food is ma love and my life and u cant stop me ok watö. vad händr. jag råkar vara 22 vet nt vrf. #finatallrikar #levandeljus va ska man görA+??

RSS 2.0