sup

tjatja bloggen whazaaaaaaaa

lgt? håller på att laga potatis,purjo och blomkålssoppa mmmm nomnom så gott. d r fre idag gahahah lol veckna går så snabbt, maria kmr iaf ikväll ska hämta henne sån mf hon e skoja älskar henne ;PpPpP håret har växt 4 cm nu tror jag ASSÅ håret på huvudet va trodde ni men men.
 
imrn ska jag jobba alltid mysigt o jobba på helgen ändå för man kan ba till brukaran ba "åh skönt att veckan e över" men de är ju hemma varje dag så för d r d helg varje dag hahaha

jag e bra på mitt jobb tho. säger de okeh men ska nog spela lite hejdå vill ni se bilder? jag vet ni vill vsg men de kmr kanske senare aja lol baiiiii



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

cutcopy.blogg.se

*rappar* yo swggalucious is ma name and i love anime (det rimmade ok) prank no i dont but maybe yes. food is ma love and my life and u cant stop me ok watö. vad händr. jag råkar vara 22 vet nt vrf. #finatallrikar #levandeljus va ska man görA+??

RSS 2.0